Translate

czwartek, 10 lipca 2014

Wzorki na paznokcie

                    Hej, tu Maddie ^^. Właśnie dowiedziałam się, że razem z Liv ^^ dostałyśmy się do gimnazjum!
Dlatego postanowiłam wrzucić nowy post na bloga. Chcę wam przedstawić kilka pięknych wzorków na paznokcie, które chyba każda dziewczyna chciałaby mieć.

1.

Te piękne, dziewczęce paznokcie są spełnieniem marzeń - delikatne, a za razem urocze wzorki idealnie pasują do różnych ubrań. Bardzo podoba mi się ozdoba na kciuku. ^^

2.

Te paznokcie wymagają wiele pracy, ale i wyobraźni... Połyskujące koraliki dają piękny efekt, zwłaszcza na dyskotekach. <3

3.

Te paznokcie są chyba moimi ulubionymi... <3 Ich efekt wygląda jak w 3D ! Czy wy też byście chciały je tak samo jak ja? ^^ <3

4.

Te azteckie wzory wyglądają ślicznie. Wszystkie kolory do siebie pasują i robi to naprawdę wspaniały efekt. Paznokcie pasują nie tylko do sukienek i spódnic, ale także do spodenek.

5.

Ostatnie... Dedykuję je dla Julietty, ponieważ jak wcześniej wspomniałyśmy, ona uwielbia kolory neonowe. Fantastyczny efekt wzorów robi tak, że wydaje się jakby na paznokciach wypryskała farba. Takie paznokcie mógł zrobić tylko specjalista ^^.

To na tyle w tym poście. Mam nadzieję, że podobały wam się wzorki //Maddie ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz