Translate

wtorek, 8 lipca 2014

Modny Początek

Hej wszystkim!

Jesteśmy Liv ^^, Maddie ^^ i Julietta ^^.
Na sam początek opowiemy wam coś o sobie :D

Założyłyśmy tego bloga, ponieważ moda to nasz świat, ale mamy też inne zainteresowania.
Teraz kilka słów o nas ...

Pierw Maddie się wypowie xd.
Mam 13 lat a mój ulubiony kolor to miętowy i seledynowy <3 Wakacje spędzamy jeżdżąc na rowery w trójkę. Poza tym uwielbiamy jeździć na rolkach. Jak pewnie się domyśliliście mam na imię Madzia. Interesuję się muzyką i tańcem, ale chyba nie jestem w tym dobra. Po wakacjach idę do gimnazjum. Teraz kilka słów o Liv ^^ //<33 ;**

Dopsz .. Więc jak już Maddie wspomniała, aktywnie spędzamy wakacje. Pewnie się trudno domyślić, ale mam na imię OLivia i właśnie stąd Liv się wzięło ! Mam 13 lat i teraz idę do gimnazjum, mój ulubiony kolor to miętowy,turkus i.. róż xd Wszystkie jesteśmy BFF . A i co jest według mnie ważne uwielbiam tańczyć, rysować i dobrze się uczę - myślę że te rzeczy mi dobrze wychodzą xd I kocham muzykę !

Teraz Julietta -
Niestety jestem najmłodsza, ponieważ mam dopiero 12 lat. Ide do szóstej klasy, choć z Liv i Maddie czuję się jak 13-to latka. Bardzo ubolewam nad tym że musimy się na chwilę rozstać, lecz już za rok zobaczymy się ponownie, gdyż idę do tego samego gimnazjum. Moimi ulubionymi kolorami są zielony, miętowy (jak każda) i neonowy. Uwielbiam muzykę. A tak w ogóle to w realu mam na imię Julia gdyby ktoś się nie domyślił.

Pozdro ;** Zapraszamy do obserwacji i komentowania.
PS. Napiszcie o czym chcecie następny post.



Po lewej Julietta ^^, na środku Maddie ^^, a po prawej Liv ^^.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszcie o czym macie pojencie a nie o tym czego nie wiecie i dodajecie zdjecia z neta bogowanie polega na robieniu zdjec ich pokazywanie recenzowanie i tak dalej a nie zdjecia brane z neta nawet niewiecie gdzie to mozna kupic :>

    OdpowiedzUsuń