Translate

czwartek, 17 lipca 2014

Galaxy

             Hej tu Maddie ^^ . Przygotowałam dla was post o Galaxy. Te wzory są bardzo popularne, są to nie tylko gwiazdy i planety, ale także kwiaty i znaki.




Bluzy Galaxy są bardzo ciekawe i różnorodne. Bardzo podoba mi się ta fioletowa ^^




Spodnie i leginsy Galaxy są różnej długości... Najbardziej podobają mi się te krótsze ^^




Czapki Galaxy również są różnych krojów i fasonów. Bardziej podoba mi się różowa ^^



Converse Galaxy muszą być bardzo drogie. Wg mnie ładniejsze są te pierwsze ^^



Teraz inne buty Galaxy...Podobają mi się fioletowe Vansy, a te na koturnach nie są zbyt w moim stylu ^^

Linki :

[Link]
[Link]
[Link]
[Link]
[Link]
[Link]
[Link]
[Link]
[Link]
[Link]

Mam nadzieję, że spodobał wam się post... Do zobaczenia //Maddie ^^ !

1 komentarz: